ארונות אמבטיה  |  ברזים  |  ברזי מטבח  |  ברזי אמבטיה  |  ראשי טוש  |  אסלות  |  כיורים  |  חיפוי קירות  |  ריצופים בפתח תקווה  |  אמבטיות  |  מקלחונים  |  כיורי מטבח  |  



waze


תקנון האתר

Back
דף הבית >> תקנון האתר
תקנון האתר

אתר זה הינו מבית חברת דונטלו לייב בע"מ ח.פ 511666752


טלפונים:03-5468089,03-5442718

ברוכים הגולשים לאתר המכירות של ביג דיל - אתר הקניות הוירטואלי המופעל ע"י דונטלו לייב בע"מ .באתר מופעלת זירת המכירות המציעה ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים ושירותים מאת מיטב היצרנים והמשווקים , כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים
 
שימו לב! באחריות הלקוח לבדוק התאמת המוצר להזמנתו לפני התקנתו,לא יתקבלו שום תלונות לאחר ההתקנה לגבי התאמת המוצר/הצבע/הגודל/החלוקה וכו' לאחר ההתקנה.
 
שימו לב מוצרים בהזמנה לא ניתן לבטל,יתכנו חריגות זמנים עקב תקלות יצור שלא יהוו עילה לביטול ההזמנה כל העיכוב הוא בגדר הסביר ועד מקסימום 21 ימי עבודה נוספים.

שימו לב!איסוף עצמי של מוצרים מחייב!!!הצגת כ.אשראי ות.זהות של מבצע ההזמנה!!!!ללא זאת המוצר לא יסופק

 
**יש לבדוק שלמות המוצר בקבלתו ובמידה של בעיה להודיע לנו מיידית באמצעות פקס ו/או מייל
 

1. כללי

1.1 הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגשת הצעת רכישה ו/או הרשמה לקניה בזירת המכירות מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

1.2 האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

1.3 משמעותה של המילה "פעולה" בתקנון זה הינה - כל פעולה המתבצעת לשם רכישת מוצר או שירות המוצעים למכירה בזירת המכירות, לרבות הצעת רכישה ו/או הרשמה לקניה.

1.4 רשאי להשתתף במכירות כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף, של אחת מחברות האשראי הישראליות.

1.5 לביצוע פעולה בזירת המכירות רשאי כל משתמש שברשותו כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט וכרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה. ביצוע פעולות בזירת המכירות, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון.

1.6 אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.

2. הזמנת מוצרים ו/או שירותים

2.1 באתר מוצעים למכירה בזירת המכירות מגוון רחב של מוצרים ושירותים מאת מיטב היצרנים בארץ ובעולם.

2.2 ככלל כל המוצרים נמצאים במלאי (מלבד אילו שבהזמנה מיוחדת וזמן אספקתם מופיע באתר).שלעתים מוצרים המוצגים בזירת המכירות בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לגלותם בעת ההזמנה אזלו מהמלאי. במקרה זה, תמסר לצרכנים הודעה תוך יום עסקים וכספם יושב להם..

* הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית עפ"י חוק. ביג דיל תהיה רשאית לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים.


3. תהליך ההזמנה

3.1 לאחר שהזמנתך התקבלה , תקבל אישור על כך באימייל אישור זה אינו מחייב  והוא רק מעיד שפרטי הזמנות  נקלטו במערכת.

3.2 רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הזמנתך כברת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, ניפעל בהליכי אספקת המוצרים שהזמנתה.

4. הזמנה משובשת

4.1 כדי שהספקים יוכלו לספק את המוצרים שזכית בהם, צריכה הצעתך להתקבל ולהיקלט במחשבי ביג דיל באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הצעתך ועיבודה על ידי ביג דיל. אם תקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הצעתך או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת הצעתך, אנו ממליצים שתפנה אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-5468089*.

4.2 רק אם יחול שיבוש ו/או טעות או שיבוש חריג וברורים על פניהם בתיאור המוצר ו/או השירות, מחירם או בכל פרט אחר, תבוטל רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין הצעתך שבוטלה.

4.3 אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידנו להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו, עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או כל דין.

4.4מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה כגון מערכות עיסוי,מקלחונים לפי מידה,ארונות אמבטיה,מחממי מגבות וכו' לא ניתן לבטל ממועד ייצורם/הרכבתם,באחריות הלקוח לוודא תאימות ההזמנה מול המודד בשטח,חתימה על טופס המדידה הינה מחייבת ולכן יש לוודא כל פרט.

 

 

 

 

4.5 במידה ונקבע תאריך ושעת הגעת מודד ולא היה בבית אדם המוסמך לחתום על טפסי המדידה ולאשר פרטים תחויבו בגין קריאת סרק לפי תעריף החברה היצרנית באותו זמן 

5. אמצעי התשלום

5.1 באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך

5.2 אנו נמתין לאישור חברת כרטיסי האשראי בגין הרכישה שבצעת באמצעות כרטיסך, ורק לאחר קבלת האישור נעבד את הזמנתך ונשלח אליך את המוצרים. למען הסר ספק, היה ורכישתך באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת בעת הזמנתך, לא תאושר לביצוע על ידי חברת כרטיסי האשראי ולא תפעל תוך שבעה ימים ממועד קבלת ההודעה על סרוב חברת האשראי לפיתרון הבעיה ומתן אישור ע"י חברת האשראי, ביג דיל תהיה רשאים לבטל את הזמנתך על פי שיקול דעתנו הבלעדי.

6. פרטיות

6.1 הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת הצעותיך, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של ביג דיל. ביג דיל לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר זולת לספקים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת באתר. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.

6.2 ביג דיל תהא רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע"פ בכל מידע בדבר מבצעים בבגיד דיל, חידושים בזירת המכירות בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו"ב. אם אינך מעוניין אין לאשר בתהליך ההזמנה את הסכמתך,במידה ואישרת ובעתיד ברצונך לבטל ניתן לשלוח אלינו מייל או פקס ופרטיך יבוטלו במיידית .

6.3 ביג דיל מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לזירת המכירות ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד ביג דיל ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

7. אספקת המוצרים

7.1 אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.

7.2 זמני האספקה :מקלחונים עפ"י מידה מיטרני 21 ימים ממדידה,שאר תוך 14 יום. מערכות עיסוי וארונות אמבטיה שהוזמן בגינם התקנה 14 יום, שאר המוצרים תוך 10 ימים אלא עם כן צוין אחרת בדף מוצר.

חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, נעשה כמיטב יכולתנו להקדים את זמן האספקה וברוב המקרים זה מצליח . מובהר בזאת כי ביג דיל עושה כל מאמץ מול הספקים להבטיח את האספקה בזמן אך אין ביכולתה להתחייב לכך ולמרות זאת במקרה של איחור בלתי סביר באספקה,יתאפשר לצרכנים לבטל את העיסקה בלא גביית דמי ביטול .

7.3 במועד מילוי פרטי הזמנתך עליך לבחור באפשרות של אספקת המוצר באמצעות משלוח,התקנה והובלה או בדרך של איסוף עצמי. במקרה שתבחר באפשרות לאיסוף עצמי, לא תחויב בדמי משלוח. תשומת לבך כי לאחר הגשת ההצעה לא תוכל לשנות את בחירתך. לקוח שיבחר לאסוף את המוצר ממחסנינו יתאם זאת באמצעות מספר הטלפון המופיע בעמוד זה.

7.4 לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך/סניף הדואר הקרוב לביתך באמצעות שליחים ו/או באמצעות דואר ישראל לכתובת שמסרת במהלך תהליך רישום הצעתך בזירת המכירות, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.

7.5 הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה תנקוט החברה בכל האמצעים בכדי לפתור את העיכוב וכן לאפשר לצרכנים לבטל את העיסקה ללא גבית דמי ביטול.

7.6 המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליחים או באמצעות דואר ישראל. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם  במקרים אלה תנקוט החברה בכל האמצעים בכדי לפתור את העיכוב וכן לאפשר לצרכנים לבטל את העיסקה ללא גבית דמי ביטול. 

7.7 אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעמנו, ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספקים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, ייוהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא מיקום סמוך למקום מגוריולאספקת המוצר .

7.8 במקרה של הובלה חריגה,עקב מגבלה בבית הלקוח כגון גישה מרוחק מכביש ו/או דרך גישה,העדר מעלית,כביש חסום וכו' תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל.

7.9 יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.

 
 באים בחרתם אספקה במחסני החברה יש להגיע עים ת.ז וכרטיס האשראי אותו הזנתם בהזמנה!לא יסופקו מוצרים במידה ולא יהיה כך.

8. מחירים ותשלומים

8.1 חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר הנקוב במכירה , בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול, והכל כמפורט בסמוך לכל מוצר ו/או בעמוד המכירה של המוצר.

8.2 הספקים יהיו רשאים לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להצעה שביצעת הוא המחיר המפורסם בזירת המכירות בעת שתשלים את תהליך הצעתך.

8.3 כל המחירים שמופיעים בזירת המכירות כוללים מע"מ .

9. ביטול רכישה והחזרת מוצרים

9.1 הינך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת בזירת המכירות בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מסמך גילוי לפי המאוחר מבניהם,המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר בלא פגם.הודעה על ביטול עסקה תימסר בפקס,דואר או דוא"ל.אם בחר הצרכן להחזיר את המוצר באמצעות שליח של החברה,הוא יחויב בעלות המשלוח.

9.2 במקרה של ביטול עסקה כאמור שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי,ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח הנמוך ביניהם.בעת ביטול העיסקה ,עמלת כ.אשראי תיגבה בנוסף,עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי,לא ייגבו דמי ביטול.
 
9.4 יש להחזיר את המוצרים ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתם המקורית.אם צרכן מעונין להחליף את המוצר,החברה תשלח לו מוצר אחר בתנאי שהמוצר קיים במלאי הספק,אם המוצר לא מצוי במלאי הספקתבוטל היעסקה וכספם של הצרכנים יושב להם במלואו.
 
9.5 סכום הזיכוי המקסימלי יהיה הזיכוי אותו שולם עבור המוצר,החברה לא תשלם בשום מקרה פיצוי בגין נזק עקיף בגין איחור,טעות במוצר,עובדן זמן וכו'
 
לא ניתן לבטל עיסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.
 
9.6 ביטול העיסקה ייעשה באמצאות מתן הודעה בדוא."ל,פקס או דואר (מומלץ ליצור במקביל קשר טלפוני)  

10. אחריות האחריות המלאה והבלעדית בכל הנוגע למוצרים ו/או השירותים חלה על היצרנים/הספקים יחד עם זאת החברה נוקטת בכל האמצעים כדי להבטיח את אמינות הנתונים המוצגים באתר וכי במקרים בהם תתגלנה בעיות באיכות,טיב או תכולת המוצרים תנקוט החברה בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לפתור בעיות אילו מול הספקים.

10.1 האחריות הבלעדית למוצרים, לאספקתם, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על הספקים ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם. הספקים לקחו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו.יחד עם זאת החברה נוקטת בכל האמצעים כדי להבטיח את אמינות הנתונים המוצגים באתר וכי במקרים בהם תתגלנה בעיות באיכות,טיב או תכולת המוצרים תנקוט החברה בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לפתור בעיות אילו מול הספקים.

 
10.2 בשום נסיבות לא תחול על ביג דיל ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי זירת המכירות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בזירת המכירות,  או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות זירת המכירות, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש בזירת המכירות, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע לביג דיל ו/או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של זירת המכירות או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה.

10.3 השירות בזירת המכירות ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי ביג דיל ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.

10.4 ביג דיל מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את זירת המכירות ואת רמת השירות בה, אך אינה מתחייבת שהשירות בזירת המכירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי ביג דיל, נזקים, קלקולים, תקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר - אצל ביג דיל, מי מספקיה ו/או מי מטעמה.

10.5 הספק לא יהיה אחראי על התקנה שהתבצעה על ידי הלקוח.

11. סמכות השיפוט . סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ופתח תיקוה.

12. שאלות ובירורים לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה ולאחריה, ניתן לפנות אל מרכז שרות הלקוחות של דונטלו 5 ימים בשבוע,

בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00

באמצעות טלפון מס' 03-5468089-*

התקנון עודכן ב-02/03/08